Zážitkové a adrenalinové dárky
Sleva!

Zážitek – Krásy jižního Islandu Zahraničí

30920

1. den Reykjavik Airport Po příletu vyřídíme půjčení aut a pak se vydáme směrem do obchodu, kde si uděláme větší nákup jídla a nějaké to pivko na večery Seljalandsfoss Procházka po okolí Seljalandfoss a přilehleho vodopádu. Potom nás čeká focení samotného Seljalandfossu při západu slunce. 2. den Skógafoss Ráno se vydáme na focení východu slunce u vodopádu Skogarfoss. Parking for Sólheimasandur Plane Wreck Po východu slunce a snídani si uděláme výlet k vraku letadla a pak se vydáme na cestu k dalšímu místu. Reynisdrangar Focení západu slunce, je to kousek od ubytování. + focení kostela pokud se pojede v červnu (budou tam překrásný lupiny) Vík í Myrdal church  Vík Swimming Pool Návštěva venkovního bazénu se saunou a s geotermálním ohřevem vody. Super místo na relax. Hned vedle je lavička s trampolínou 😀 Vík í Mýrdal Přejezd na ubytování. Zde musíme natankovat plnou nádrž, protože pak nás na cestě moc benzínek nečeká 3. den Reynisfjara Beach Focení východu slunce na úžasném a velice známém místě, Známe je nejen svoji krásou, ale také nebezpečím. Fjaðrárgljúfur Zastávka u Fjaðrárgljúfur. Místo které je po cestě k Eystrahorn a rozhodně stojí za navštívení. Krossanesfjall Krossanesfjall neboli Eystrahorn, to bude naše další zastávka, kde si užijeme výhledy a focení západu slunce. Pak přejedeme do ubytování, které je poblíž Vestrahornu. 4. den Stokksnes Za mě je tohle jedno z nejkrásnějších míst Islandu. Teším se, až si zde společně užijeme focení východu slunce a procházku po okolí. Viking Village Prop For Movie Dále nás čeká prozkoumání Vikingské vesnice kde jsem ještě nebyl. Prý je malá, ale kouzelná, tak uvidíme. Skyrhúsid Guest House Po vikingské vesničce přejedeme na ubytko a ubytujeme se abychom mohli pokračovat dál. Viewpoint of Fjallsjökull Procházka k méně známému místu, které ale skrývá pohled na ledovec ve tvaru srdce. Jökulsárlón Přejezd k dalšímu a velmi známému ledovci, kde budeme fotit západ slunce. 5. den Diamond Beach Foceni východu slunce u pláže plné ledovců. Neznám moc lidí kteří se vydají na Island a neznají Diamond beach, pokud jste o ní neslyšeli, je to obrovská chyba! Společně se tam podíváme a pochopíte proč. Všude okolo pobřeží je plno malých i velkých kusů ledu a dokonce jsou z pláže vidět obrovské kusy ledu (některé jsou velké jako menší lodě) plovoucí dál do moře. Hof Zastávka u kostela Hof, jedná se o nádherný zarostlý kostel trávou a mechem, má přímo pohádkovou atmosféru. Svínafellsjökull Glacier Tady nás čeká další ledovec, je to kousíček od nejbližšího parkoviště. Tento ledovec je vyjímečný tím, že se dá k ledovci dojít a dokonce si na něj i sáhnout. Lómagnúpur mountain Zastávka na odpočívadle, kde je výhled na nádhernou a zajímavě tvarovanou horu. Foss á Síðu Další místo bude opět ledovec, který je přímo po cestě. Ledovců přeci není nikdy dost Dyrhólaey Viewpoint Focení západu slunce z okraje útesu. Tady je výhled na nádherný skalní útvar ve tvaru brány, která zasahuje do moře. 6. den Kvernufoss Pokud nám ještě zbydou síly, můžeme vstát a zajet si navýchod slunce k dalšímu vodopádu, který se dá obejít. A pokud ne, tak si užijeme odpočinek před cestou. Kirkjufell Kirkjufell asi není třeba představovat, opět se jedná o jednoho z ikonických míst Islandu kam se výdáme na focení západu slunce. 7. den Letiště Keflavík

Katalogové číslo: 2379-22013-16 Kategorie: , ,

Region: Hmotné dárky
Město:
Typ zážitku: Krásy jižního Islandu 6. 5. 2023 (6 dní)
Specifikace:
Doba trvání: 6 dní
Varianta: Zážitek – Krásy jižního Islandu Zahraničí

Region

Typ zážitku

Krásy jižního Islandu 6. 5. 2023 (6 dní)