Zážitkové a adrenalinové dárky
Sleva!

Zážitek – To nejlepší z Tenerife Zahraničí

24910

1. den Letiště Tenerife Jih Po příletu vyzvedneme zamluvená auta a vydáme se směrem na ubytování, kde se zabydlíme a vyrazíme do blízkého obchodu na první nákup   2. den Acantilados de Los Gigantes Dopoledne se vydáme osvěžit do moře – ne však na ledajaké místo, zamíříme totiž na ikonickou pláž, která se nachází u sopečného převisu Los Gigantes. V případě zájmu si můžeme z blízké vesničky udělat lodní výlet kolem těchto impozantních skalisek. Navíc, pokud budeme mít štěstí, uvidíme delfíny či dokonce velryby Masca Soutěska Masca patří k nejoblíbenějším místům na Tenerife, minimálně tedy pro milovníky hor a turistiky. My si tu užijeme úžasné výhledy do okolí přes celou soutěsku plnou skal i pichlavých opuncií , protože po ranním relaxu na pláži je čas trochu objevovat   3. den Pico de Teide Výstup na největší španělskou horu je jednou z nejpopulárnějších aktivit na Tenerife. Vychází se z místa Montaña Blanca. Na výšlap (cca 3,5 hod) je potřeba kvalitní obuv a dostatek tekutin. Dohromady nás čeká necelých 20 km, můžeme se ale domluvit a jedním směrem si cestu zkrátit lanovkou, záleží jen na nás 4. den El Rayo Buenavista del Norte Prvním naším dnešním cílem je protáhlý kráter, který je originální tím, že z jedné strany do něj vtéká voda z oceánu. Své kouzlo má toto místo během přílivu i odlivu Icod de los Vinos Městečko Icod de los Vinos je jedním z nejstarších na tomto ostrově. Dokonce zde prý došlo k prvnímu osídlení. Díky úrodnému okolí se tu pěstuje vinná réva a cukrová třtina. Kromě toho se ve městě nachází i nejstarší strom na ostrově Drago milenario, který má již přes 700 let a je symbolem města. Icod de los Vinos toho ale ukrývá mnohem více, za návštěvu zde stojí i pěkná tropická zahrada s motýly, historický kostel se vzácným křížem i zajímavé lávové tunely Cueva del Viento, které se nachází nedaleko Casa del Plátano My se vydáme do Casa del Plátano. Jedná se o starou haciendu, kde se dozvíme více o produkci banánů a celkově o banánové historii spojené s ostrovem Tenerife. V rámci návštěvy zamíříme i na autentickou banánovou plantáž, kde si ukážeme různé druhy tohoto oblíbeného ovoce Drago de Icod de los Vinos Puerto de la Cruz V druhé části dne se vydáme do okouzlujícího města Puerto del Cruz a projdeme si zde nádherné historické centrum. Určitě zavítáme někam i na skleničku tamního typického vína či posedíme v příjemné kavárně 5. den Teide National Park Dnes nás čeká další doslova vyhlídkový hike tenerifskou hornatou krajinou v národním parku El Teide Roque Cinchado Tato skalní věž je jedním z nejvíce oblíbených míst náhorní plošiny Las Cañadas del Teide. V turistickém centru necháme auto a dáme si některý z malých okruhů zdejším skalním městečkem 6. den Rural de Anaga Park Jen pár minut jízdy od hlavního města Santa Cruz de Tenerife leží park Rural de Anaga, který byl vyhlášen biosférickou rezervací. Uchvátí nás nádherné strmé horské pásmo plné ostrých štítů, hluboká údolí a rokle táhnoucí se až k moři, kde se nachází řada pláží, na kterých se můžeme osvěžit. Oblast je také domovem množství zvířat a rostlin. Dáme si zde menší trek⭐ Santa Cruz de Tenerife Hlavní město Tenerife určitě nevynecháme. Čekají nás parky, malebné uličky, krámky i plno restaurací. Navštívíme symbol města – Auditorio de Tenerife, což je moderní budova koncertní síně. Dále dle domluvy vyrazíme do botanické zahrady Palmetum, na pevnost Castillo de San Juan Bautista, velký trh Mercado de Nuestra Señora de África či na baziliku Panny Marie ✅ 7. den Náš poslední den před odjezdem věnujeme návštěvě míst, která jsme buď nestihli nebo jsme objevili něco dalšího, co prostě musíme zažít. Jinak se ale tento den ponese ve znamení plážového chill & relax , kdy vybírat budeme z nejbližších pláží. Playa de Las Teresitas Playa de Las Gaviotas 8. den Letiště Tenerife Jih Všechno krásné jednou končí, vracíme se ale domů se super zážitky , tak brzy na viděnou u našich dalších cest!

Katalogové číslo: 2334-19904-16 Kategorie:

Region: To nejlepší z Tenerife 17. 5. 2023 (8 dní)